TARİHÇEMİZ

genel içerik
1995
ŞOK Marketler 13 mağaza ile faaliyetine başladı.

2011
ŞOK Marketler 1.255 mağaza ve 7 depo ile Yıldız Holding bünyesine katıldı.

2012
Mağazalarda düzenlemeler yapıldı ve 1.144 mağaza ile yıla girildi.

2013
Şok Marketler, indirimli süpermarket zinciri olan Dia S.A.’yı 584 mağazası ile, Türkiye’de "Onurex" olarak bilinen perakende zinciri Onur Ekspres Marketçilik A.Ş.’yi 116 mağazası ile ve Devamlı İndirim Mağazacılık (Dim) mağaza zincirini 18 mağazası ile satın alarak, bünyesine kattı.

2014
Tüm mağazaların ŞOK mağazalarına dönüşümü tamamladı.

2015
Yeni iş modeli ve mağaza konsepti geliştirildi. Her gün ortalama 3 mağaza açılarak organik büyümeye geçildi ve yılsonu itibariyle 3.000 mağazaya ulaştı.

2016
Yeni mağaza konsepti ile günde 3 mağaza açmaya devam edilirken, mevcut 1.648 mağaza yeni mağaza konseptine dönüştürüldü. 1.000 yeni mağaza açılarak, mağaza sayısı 4.000’e ulaştı.

2017
ŞOK 81 ilde müşterilerine ulaşır hale geldi ve 5.100’ü aşan mağazaya ulaştı.
Mobil uygulama olan Cepte ŞOK uygulaması başlatıldı. “Tıkla ve Gel Al” uygulamasıyla Türkiye’de mobil uygulaması olan ilk perakende indirim marketi oldu.

2018
ŞOK 6.364 mağaza sayısı ve 27.135 çalışanıyla büyümeye devam etti.

Yıldız Holding